Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

Είναι πραγματικά πολύ λυπηρό να ζει κανείς στην Ελλάδα μας και να έχει άγνοια από πνευματική ζωή. Το να απέχει κανείς από την θρησκεία μας είναι τόσο επιζήμιο για τον καθένα μας προσωπικά που μόνο άνθρωποι που έχουν μετανοήσει ειλικρινά και έχουν νεκρώσει τον παλιό τους εαυτό μπορούν να το καταλάβουν. Η κληρονομιά των Ελλήνων είναι τεράστια. Μια κληρονομιά που κανένας λαός στον κόσμο δεν έχει.

1 σχόλιο:

G-man είπε...

Αρα ακολουθεις το δογμα της εκκλησιας.
αρα δν λουζεσαι οπως λεει κ το πηδαλιον
σωστα;
συγχαρητηρια