Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
Είναι πραγματικά πολύ λυπηρό να ζει κανείς στην Ελλάδα μας και να έχει άγνοια από πνευματική ζωή. Το να απέχει κανείς από την θρησκεία μας είναι τόσο επιζήμιο για τον καθένα μας προσωπικά που μόνο άνθρωποι που έχουν μετανοήσει ειλικρινά και έχουν νεκρώσει τον παλιό τους εαυτό μπορούν να το καταλάβουν. Η κληρονομιά των Ελλήνων είναι τεράστια. Μια κληρονομιά που κανένας λαός στον κόσμο δεν έχει.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Αρα ακολουθεις το δογμα της εκκλησιας.
αρα δν λουζεσαι οπως λεει κ το πηδαλιον
σωστα;
συγχαρητηρια
Δημοσίευση σχολίου